2007/06/22

Сэрж амжаагүй зүүд (Б. Батчулуун)

Сэтгэлдээ тээж зүрхэндээ бөөцийлсөн
Зүүдэндээ жаргаж сэрэхдээ зовсон
Гунигт аялгуу болж надад үүрд шингэсэн
Худал бүхний өмнө үнэн болж шаналсан

Энэ миний сэрж амжаагүй зүүд
Энэ миний сэрүүн зүүдэлсэн хайр
Энэ миний дахиж үзэхгүй жаргал
Энэ миний алдагдсан жаргалтай зүүд

Хүслийнхээ эрхэнд хяслан болж алхалсан
Хүний жаргалд атаархан байж уйлсан
Амьдрал гэдэг азын сугалаанд хожигдсон
Ахин тохиохгүй хос од бидэн хоёр

Энэ миний сэрж амжаагүй зүүд
Энэ миний сэрүүн зүүдэлсэн хайр
Энэ миний дахиж үзэхгүй жаргал
Энэ миний алдагдсан жаргалтай зүүд

Ариун хайранд зовлон сүүдэртсэн
Алаг эрээн өнгөнд дандаа хууртагдсан
Алдсан амьдрал эргэж хорсол болж буцалсан
Аз жаргалын хараацай даль жигүүрээ хугалсан

Энэ миний сэрж амжаагүй зүүд
Энэ миний сэрүүн зүүдэлсэн хайр
Энэ миний дахиж үзэхгүй жаргал
Энэ миний алдагдсан жаргалтай зүүд